יום שבת, 3 באפריל 2010

איטליה PACS2010

לפני שבוע חזרתי מאיטליה, מכנס סקראפ עמוס וגדוש, היו המון סדנאות בשלושה ימים, אני לקחתי 10 וזה היה כיף אל עמוס, בסה"כ היה כיף חיים, הבנות היו מקסימות, החברה הייתה מקסימה, הסדנאות היו מצוינות, את חלקם אהבתי יותר וחלק פחות אבל זה תמיד ככה.
חזרתי עם המון דברים לא גמורים, את חלקם אני אסיים בעתיד, מתי שהוא...שיהיה זמן.
הפוסט הזה הוא בעיקר תמונות, את הפרויקטים אני אצלם בהמשך.
תהנו!!












































תודה רבה לכל הבנות המקסימות שהפכו את הטיול הזה למוצלח ומהנה!!
יעל, נילי, נווית, קרן, נתנאלה, ענת, עינת, יפית ,אנה  וטל.

9 תגובות:

הגר עופרי אמר/ה...

יופי של תמונות ! איזה כיף לכן... :-)

gallish אמר/ה...

תמונות מקסימות!!!
עשית אותי ירוקה :-)

יעל - קונדסונים אמר/ה...

אחלה תמונות.
הכי אהבתי את התמונה עם התחפושת (:

יעל

Hagit אמר/ה...

איזה כיף לכן!!! אני מחכה לראות את התוצרים, ומקנאה נורא :-) ולגבי התגובות, אם אין לי פרופיל קיים, אין אפשרות להגיב אצלך - אז בבקשה תפתחי את האפשרות הזאת, כדי שכל אחד יוכל להגיב! :-) תודה!

הבלבוסטה אמר/ה...

מיכל, התמונות יצאו מקסימות. תודה רבה על סופשבוע מקסים.
חג שמח

Unknown אמר/ה...

כמה תמונות, איזה כיף!

פיית מרציפן אמר/ה...

איך פיספסתי את הרשומה הזו...
תודה רבה על כל התמונות
אני אוכל להוכיח שגם אני מגהצת לפעמים ...
היה כייף גדול
תודה רבה על החברה הנעימה

נילי אמר/ה...

איזה צילומים נפלאים
ממש הצלחת לתעד יפה את האירוע ואת כולנו

Einat's Art World אמר/ה...

היי מיכל
נכנסתי לכאן וקראתי את הפוסט החביב הזה שמזכיר לי שהיה כייף ....
ועכשיו אני גם ישים קישור בבלוג שלי לבלוג שלך ואוכל לעקוב...
עינת